Tycker ni jag är konstig????

Då ska ni träffa mina vänner.
Detta är lite citat som jag samlat på mig




"Oj, polish my nuts and serve me a milkshake"
//Eskil

"nu är jag så trött, så om jag blundar så ser jag ingenting"
//myff


"Det är inte männens fel att de tjänar mer än kvinnorna. Det är guds fel som gjorde männen lite bättre och smartare än kvinnorna"
//Eskil


"Det är ju helt obelivligt"
//Nattslända


"satt på bussen och tjejen framför hade en parfym som påminde om lampolja, så då började jag tänka på dig"
//sherlock


"Mitt tält hade nästan 10 cm vatten i sig när vi drog. Det är ganska mycket i ett tält"
//Eskil


"Ta av dig gummihandskarna och le, det är sommar!"
//Eskil


"Du är konstig Frillo, fortsätt med det"
//Sherlock


"motion är inte bra för hälsan!"
//hattifnatten



Jag är superhjälte om nätterna....


"Nej, man kan ju inte ha strypsex utan sex fattar du väl?"
//Frillo


"Vi får ställa honom mot väggen....
...eller så får vi vigvattenkamma honom, det borde funka.
Nja, jag är inte så säker på det."
//Luktarbränt & Frillo filosoferar



"Nu ska jag dricka vatten och sen spy upp vattnet"
//Hattifnatten


"När jag blir stor så ska jag bli ett lejon!"
//Twiggy


"Fem myror är mer än fler elefanter"
//Itchy


"Nu ska jag hem, knarka och färga håret"
//Hattifnatten


"Om ni undrar vem jag är så tänk på mig som en nörd. fast en rätt slapp nörd"
//Eldskalle



"Shut up! Before I kill you until you die!"
//Frillo


"Tänk dig att du klappar Frillo's katt mothårs"
//Kokos


"måla hästar på den... hästar är farliga..."
//alight



"asså jag har aldrig tänkt på att det finns kokos i kokosnötter"
//alight


"Åhh vad sköna... Det känns ju som att poia i marshmallows"
//alight


"Vad mysigt, det känns ju nästan som utomlands"
//Frillo på en promenad genom Chinatown, Amsterdam


"De tog lång tid för dig att komma på! Du är så frillosofisk"
//anna




Jag är unik, precis som alla andra...

Kommentarer
Postat av: suss

Frillosofisk, muahahaa..klockren=)

2008-08-27 @ 23:36:28
URL: http://rocknroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0