Jetlag

Shit jag är helt yr idag.
Somnade kl 03:00 i torsdags. Gick upp kl 6:30 och tog bussen till jönköping.
Mådde inte så bra. Hade huvudvärk mm. Jag blir alltid sjuk när jag trappar ner på medicinen.

Åkte hem till Abby. Fick värktabletter. Han hade låst in sina nycklar i bilen så vi lånade Al camos firmabil och hämtade reservnyckel i Hovslätt. Jag sprang på Lito på stan, Hade itne träffat honom på länge. Han bjöd oss på fest idag men han smsa nyss och ställde in allt. för han hade varit ute med jobbet igår.

Abbys bag in box smakade skit. så han åkte och bytte den. Jag drack chillout. Det var gott. Försökte sova lite i hans hängmatta men det gick inte. sen ringa min klasskompis Erik, Han kom förbi och festade med oss. Han har svartbälte av 5 dan i tai kwon do. Jag började sparras  som vanligt.och jag åkte på stryk som fan. Jag blev inkastad i ett bord bla. Jag började blöda som fan. Somnade på soffan. Vaknade några timmar senare av att alla rykte i mig för att jag skulle träffa min vän på stan. Nu var jag så yr att det kändes som jag hade jetlag. De började hälla vatten på mig för att jag skulle vakna till, Det gjorde jag tillslut, Pia och hennes kille tvingade i mig vatten och följde med in till stan för de ville också träffa min vän. Jag hade inte ätit på hela dagen och var superhungrig. Insåg att jag glömt mina pengar hos Abby, Så Tove fick  betala min mat. När jag står där och väntar på maten så ser jag att mina kläder är helt blodiga. Jag var trött och hungrig hade glömt mina pengar hos abby och hade blodiga kläder och ont i kroppen. 

Jag gick tillbaks till Abby. Alla andra gick ut ohc festade.
Jag gjorde min vän jävligt besviken. Men vad skulle jag göra. Jag sov sov 10 timmar till. Nu känns det som att jag har jetlag. Inte så smart att åka till JKPG samma helg som jag trappat ner medicinen. Men men. Nu måste jag fokusera på att göra min vän glad igen. Jag kommer nog på något snart =)

Ikväll vet jag itne vad som händer än. Måste få tag på en tvättmaskin innan jag kan gå ut.
Eller så får jag hämta ut nya jeans på Jack & Jones.

Nu ska jag lägga mig och tycka synd om mig själv ett tag. Mina armar värker. Jag stod och parrerade sparkar med mina underarmar i går. Det är inte så smart. Idag mår man som man förtjänar.



Kommentarer
Postat av: vännen

Du borde ha tackat ja till lunchen.

2008-10-11 @ 22:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0