Shop express

Hej på er små lingontroll.
Jag har inte bloggat så mycket det senaste. Mycket har hänt. Hmm, nja inget av  värde. Men jag har ju en värdelös blogg så det har hänt mycket som jag kan skriva om.

Idag vaknade jag 12:05 igen. Har nog gjort det varje morgon denna veckan. I dag minskades min medicinering med 17%. Kroppen klarar inte av den höga dosen jag haft under en längre tid. Nu ska det bli intressant att se om sjukdomen flammar ut igen vilket den kan göra. Idag är det 6  veckor sedan jag påbörjade medicinen. OM inget resultat är uppnått inom 13 veckor är chanserna små att man blir bättre. Den 21 Oktober blir första läkarbesöket sedan medicineringen började.
Hittills kan jag säga att ögonen inte är helt bra än. Jag har haft nervsmärtor i armar och händer denna veckan. Ont i fotlederna och lite on i brösten och runt levern. Egentligen ska man inte ha några symptom alls med min medicin. särskilt inte nu när jag har den högre dosen.

Men men, nu börjar jag kunna tänka igen. Har börjat plugga på Miroi igen. Det blir programmering i vinter. Java och C++ Ska läsa C#.net sen.

Jag har varit på Coop och köpt en ny diskplopp. Min förra försvann. Hur fan kan en diskplopp försvinna? Den försvann för 3 dagar sedan och nu var diskbänken verkligen full. Jag kände mig  som när jag var 18 och aldrig diskade. Fick ångest och gick  och köpte en direkt. Jag vill ha det rent och snyggt hemma. De har precis öppnat Coop Forum 5 minuters promenad ifrån mig. Det är härligt att storhandla. Jag har medmera kort och har anmält mig till shop express. (man skannar sina varor själv) Fan var smidigt det är, De är mega långa köer, men men går där och skjuter in sina varor och lägger dem i kassar i vagnen.  Allt är nerpackat och klart hela tiden. Sen drar min sitt kort så kommer allt man köpt upp i kassan. Man drar sitt visa och sen är det klart. Snabbt smidigt enkelt. Alla borde ha det.

Jag har varit och handlat en bag in box igen. Ska till Jönköping i helgen. Då blir det fest. Fast jag får inte dricka alkohol egentligen. Fast jag är ju odödllig. Plus att det är ju bara rödvin, plus att jag inte dricker så ofta, plus att jag inte är i jönköping så ofta. Nu behöver jag inga fler svepsjäl. Visste ni att hasch är ett av de bästa grejerna man kan syssla med när man har min sjukdom? Det lindrar alla symtom och tar bort bieffekterna medicinskt, alltså den lindrar in bara ögonen utan släpper på trycket. Det  ökar syreupptagningen i mina lungor och har ingen dålig effekt på organen. Den ökar aptiten och tar bort depressioner. Fast jag röker inte hasch. Men borde börja. Men nu hjälper ju medicinen hyfsat, men om den slutar hjälpa nu när jag måste trappa ner så vem vet, kanske ser ni mig sitta och "klippa en hövding" på plattan. =)

Det är många som vill träffa mig i JKPG. Håll er uppdaterade vart jag finns på facebook. Jag kommer antagligen gå ut både på fredag och lördag. Söndagen är helt obokad. likaså fredag eftermiddag. ETA 12:00 Jag bor hos Abby som vanligt. Jag tar med eldleksakerna. För jag och Abby kommer elda som fan. VIll en komma och titta? Slå mig en signal isåfall..

Nu har jag tankat ner massa film på datorn som jag ska se på bussen. Har Gratis wlan på bussen så jag tar med min notebook till jkpg. fast nu när jag tänker efter så har jag ju mobilt bredband så jagkan ju alltid surfa vart jag än är.
Jag är en tönt.

Ta hand om er bröder och systrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0