Att provocera är kul

Satt i går i en diskussion på ett community som handlade om personliga påhopp bla. Det är kul om det görs med glimten i ögat. Det var det som var hela grejen med den tråden. Att man på ett komiskt sett skulle göra ett personligt påhopp. Men vissa ser ju inte det komiska och vips så har en vild diskussion startat. Det blev snabbt en diskussion mellan de som är för Blondinbella och de som är emot. Jag vet knappt vem hon är. Och jag bryr mig inte heller. Men hon är en perfekt person att skriva elaka saker om.

Nu tycker nog många att jag går emot allt jag står för men det är skillnad på att vara elak och mena det och att bara vara rolig på ett sjukt sätt genom att göra ett personligt påhopp på en kändis mm. Särskilt när det är kändisar om syns hela tiden och uttrycker sina sjuka åsikter hit och dit. Jag kände iallafall för att ge min in i diskussionen mot Blondinbella och provocera hennes anhängare på forumet.

Vet inte ens om jag vågar lägga upp mitt inlägg om henne här. Det blev ganska vulgärt. Men jag blev helt klart nöjd med inlägget och det blev nog det mest provokativa inlägget i det forumet.


Ibland måste man få vara lite vulgär

Kommentarer
Postat av: Limo

Lägg upp, lägg upp!

2008-12-21 @ 13:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0