Efterfesternas mecka

Ännu en gång har jag gått in på Malin's blogg och snott hennes prylar.
Denna gången har hon hittat jul efterfesternas mecka. Det kan t.o.m vara så att Tomtefar själv bor där. Fatta vad brudar den killen måste ha. Den kåken drar nog lite mer tjejer än mitt julpynt som lyser i form av ett hjärta i fönstret.

Men jag har bättre musiksmak än honom och jag har råd att bjuda tjejerna på restaurang eftersom min elräkning inte ligger på en årslön runt jul. Fast vem vet. Det kanske det är värt.


Jag har sagt det förr men säger det igen. Spana in min vän Malins blogg.
http://charmig.blogspot.com/
För hon är charmig precis som hennes blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0