En prince i New York

Sitter och bloggar och kollar på "En prince i New York" på TV4
Jag använde ganska mycket uttryck från den filmen när jag var yngre. Den liksom Sökarna.
Jag vet inte hur många gången jag gått ut på balkongen asfull kl 05:00 på morgonen och skrikit " Good morning my neighbours" "fuck you" "yes, yes fuck you too". Jag inser att jag alltid varit så här hjärndöd och filmfixerad.

Som fraserna ur Sökarna tex. Alla som jobbat med mig vet att jag avslutar dagen med att säga. "Vi ses aldrig mer" innan jag går ut från omklädningsrummet, lämnar festen eller eldträningarna. Eller som frasen jag säger när jag är arg på någon "din havande jävla sugga" den är också från Sökarna. De uttrycken använder jag fortfarande men hade helt glömt bort att de var från Sökarna tills jag fick reda på att in granne är med i den filmen och kollade på den igen.

Nu händer samma saker med "En prince i New York". Hade egentligen tänkt att titta på Madagaskar 2 men fick så mycket minnen genom att  se en prince i new york så jag måste titta klart. =)


------------------------------------------------------------------------------


Shit, man blir lite seg av en film och 300g grillchips. Har en 300g dillchips påse också. Alltså kommer jag må lika illa i morgonkväll. Ligger och funderar på att åka till afrika. Det kommer aldrig bli av för jag kommer åka till Thailand 300 gånger innan jag åker till Afrika om jag känner mig själv rätt. Jag måste ha någon att resa i Afrika med om jag verkligen ska åka dit. Någon som vill med? Safri, djembertrummor, kryddstarkmat, sol och dans. 

Afrika is the shit helt enkelt....


Kommentarer
Postat av: Limo

Lätt på Afrika!

2008-12-13 @ 16:13:54
URL: http://limjau.blogg.se/
Postat av: Evelina

Michael Jackson? du skämtar...Herre gud!

Du är då inte dålig du!!!

Vad är Per Gessle bredvid Michael Jackson? haha!

Men å andra sidan så har det ju inte gått så bra för någon Jackson det senaste kanske? Men men.. Det där ska du ju skryta över ju! Helgen bra?

Kramkram:)

2008-12-13 @ 20:02:42
URL: http://ewsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0