En Frillo lista

Är barnsligt förtjust i att fylla i fjortislistor ibland. Snodde denna från min vän Schander

 

Är du singel?
Nej, jag är paxad och är jävligt nöjd med det =)

Vad tycker du om kärlek?
Kärlek är fint, kärlek är vackert.

Har du flashat/strippat nångång?
Ja, det var väl hänt, på fyllan hahhahaha 

När kramade du någon sist? Igår

Saknar du någon speciell person?
Min vän Mickey som gick bort Feb 2007

 

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?

Vet inte, alldeles för många

Har du svårt för att bli kär?

Nej, för lätt, men är ju paxad som sagt så nu är det inga problem

När kysste du med någon sist?
Kommer inte ihåg. Inte så länge sen iallafall.

Ångrar du det?
Nej


När fick du senast en komplimang?
Minns inte, troligen igår.. 

Har du hånglat med någon av samma kön?
Nej

 

HAR DU NÅGONSIN: 

Varit medvetslös:
Ja, blev nerslagen bakifrån och rånad. Räknade ut att jag måste varit medvetslös i 15 minuter. Jag blev även flyttad undertiden för att inte bli hittad.

Gjort något riktigt dumt:
Ja! 

Gjort nåt olagligt:
Ja

Blivit polisanmäld:
Ja

Fått din mamma att gråta:
Tror jag inte. När jag var tonåring kanske

Skämts över dina föräldrar:
Nja, på ett komiskt sett kanske. Men inte för något jag inte skulle vilja andra visste.

Skämts över dig själv:
Borde jag ju gjort men kommer inte på något nu

Sagt jag älskar dig och menat det:
Klart jag har.

Bråkat med din flickvän/Pojkvän:
Klart jag har

Dricker du:
Hmm ja, det har nog hänt någon gång

Vilka kläder sover du i:
Helst inget

Vad hatar du verkligen:
Negativa människor som försöker få andra att tycka som dem

Har du varit kär i någon du inte haft chans på:
Ja

Är du ensam nu:
Ja

Vill du gifta dig:
Ja det vill jag nog

Vill du ha barn:
Det vill jag nog, fast inte nu

 

SENASTE PERSONEN SOM: 

Sov i din säng:
Anna 

Såg dig gråta:
Alla som var på Mickey begravning

Fick dig att gråta:
Mickey

Du delade en drink med:
Svårt, dricker sällan drinkar. Min vän Muta [mju:ta] tror jag det var

Du gick på bio med:
Anna, anna, och Ulrik

Skällde på dig:
Susanne, när jag inte kom till Karlssons som jag lovat utan stannade hemma

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU? 

 

Gråtit:
Nej

Kramat någon:
Ja 

Pussat någon:
Nej 

Köpt någonting:
Mat

Sjungit:
Sjunger alltid i duschen

Saknat någon:
Nej

 

HAR JAG? 

Digitalkamera: 
Ja

Telefon på rummet:
Är denna listan från 80 talet?

Egen dator:
Ja

Könssjukdom:
Nej. 

Husdjur:
Hund & katt

Bra kompisar:
Jag har de bästa vännerna

Tar du receptbelagda mediciner: 
Ja

 

 

Shit vilken tråkig lista. Undar vilka som sätter ihop sådana här listor och varför. Man får lite känslan av att det är en fjortis som gör listan och skickar den till någon han/hon är kär i för att så svar på vissa frågor men även för att försöka impa på den andra med att man "gjort något olagligt" wow finnns det någon som skulle kunna säga nej på den frågan?

 

Ska försöka skriva en lite mer seriös blogg i veckan. Men skolan vill att jag ska tenta av massa ämnen nästa vecka så vi får se hur det blir.

 

Om 17 minuter är nya Heroes nertankad på min dator =)


Kommentarer
Postat av: suss

Så farligt skällde jag ju inte=) Ibland är du så känslig;-)Jag blir mobbad på din blogg och vad tycker du om mobbare?? Ja, just det=)



Och sjunger i duschen gör du också, ska du inte spela in det? =)

2008-11-12 @ 20:24:45
URL: http://rocknroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0