Saker på min att göra lista

Ni som följt mina tidigare bloggar innan blogg.se känner nog igen denna från januari 2007
Nu jag jag fått kryssa i 3 kryss sen sist och lagt till den om 10 000 meters klubben. Jag ska fan gå med i den på riktigt, Det är ju coolt, måste bara hitta någon mer som vill  =)

[--] Ta Massage Kurs för Helkropps massage 
[X] Ta Dykarlicense 
[X] Ta Klätterlicense 
[X] Åkt till Thailand å Poiat 
[--] Åkt en reggae boat tour 
[--] Surfat i australien 
[--] Käkat en redig feting hamburgare i ett ghetto i USA (Denna är redan paxat med Ma Baker, my partner in crime)
[--] Hoppat Base Jumping 
[--] Besökt Bob Marleys Grav 
[X] Besökt Jim Morrissons grav
[X] Dansa på ett bord och strippa medans någon filmar 
[X] Arbetat som levande skyltdocka
[--] Luggit och ätit medtagen Kinamat på kinesiska muren för att sedan sova middag där
[--] Vandrat till Inkastaden i Peru
[X] Åka på ett lastbilsflak i ösregn i Thailand med backpackern samtidigt som alla skrattar som fan utan att veta varför
[--] Luggit i baksätet på en rosa caddillac -59 cab medans jag lutar bak huvudet och tittar på molnen på himlen och känner solen steker i ansiktet. Men en fet hamburgare och en kan öl i händerna och en snygg tjej i knät medans man blåser fram på en spikrak amerikansk landsväng genom en majsodling in the middle of nowhere


[--] Tagit MC kort
[X] Gått vilse mitt i natten efter att ha blivit avsläppt i fel förort på fel sida om stan i Paris
[--] Åkt på safari i Afrika
[--] Tältat på vintern
[--] Utbildat mig till medium
[--] Tagit svartbälte i någon kampsport
[--] Seglat över stilla havet
[--] Blivit häktad i Egypten efter att ha klättrat upp på en pyramid topp och tittat på soluppgången

[X] Ätit haggis
[X] Ätit larver
[X] Ätit Skorpion
[X] Ätit kackerlackor
[X] Ätit myror
[X] Ätit grodor
[X] Ätit sniglar
[X Ätit gräshoppor
[--] Druckit ormblod
[--] Ätit hund
[--] Ätit katt

[X] Blivit misshandlad av poliser
[--] Bli trafikpilot
[--] Bott i Paris minst ett år i sträck
[--] Levt som tibetansk munk i minst 3 månader
[--] Bli buddist
[--] Bli grym på djembe
[--] Lära mig afrikansk dans
[--] Gått en asiatisk matlagningskurs
[--] Arbeta idéellt utomlands
[--] Sälja allt jag äger och flytta utomlands utan att säga något till någon inte ens min familj och sedan inte höra av mig igen förrän efter 6 månader


[X] Eldat på Fullmoon party på Koh Pha-ngan
[X] Snorklat och stött på thailands giftigast orm undervattnet
[X] varit i havet medans en haj simmar runt ett varv medans alla turister skriker och pekar
[--] jobbat som bartender i en strandbar
[--] Gå med i 10 000 meters klubben

Kommentarer
Postat av: Sandra

har du verkligen gjort det dar med hajen?!

2008-11-03 @ 03:36:50
Postat av: Frillo

Sandra: Ja, För 3 år sedan utanför Phi Phi islands, på stranden de spelade in the beach. Jag och Anna snorklade och såg en haj som vände mitt framför näsan på oss. Några minuter senare när vi var i vattnet mellan våran båt och stranden så kom "samma?" haj tillbaks och gjorde ett varv runt mig och Anna och försvann sen ut i havet.

2008-11-03 @ 09:41:06
URL: http://frillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0