Fest

Nu har jag festat i 2 dagar på raken. Det är fest idag också men jag stannar hemma och vilar.
I torsdags var jag på Mama Africa och igår var jag på Underbara bar tror jag det hette. Det var ett softish ställe trevliga människor som jobbar där också. De stängde vi 02:00 och vi ville ju festa mer så vi gick till Mosebacke. Men det stängde när vi kom dit. Så vi åkte hem till mig istället.

Hade efterfest på balkongen inatt.
Sen satt jag och chattade på nätet på fyllan som vanligt.

Idag mår man som man förtjänar
Det var kul igår. Nu måste jag sova lite till känner jag.

Funderar på att gå ut och köra lite eldpoi och showa ikväll på bakgården.
Vi får se hur det blir




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0