Jobbar med nya bloggen

Sitter och jobbar lite på min nya blogg som jag startar 1 januari.
Är nästan klar, tror jag iallafall. Ska nog bli helt klar med den i natt. Ska lära mig den lite bättre också.
Adressen till den kommer ni få här i denna bloggen på julafton. Då jag kommer smygstarta lite. Då har jag nämligen fört över mina gamla favorit blogginlägg som jag skrivit på olika forum och bloggar under åren till den nya bloggen.
Sen blir det bara den nya som gäller i fortsättningen

Tycker den är snygg iallafall, får se vad ni tycker sen. Men betydligt snyggare än min gamla måste jag nog säga att den är. Jag har inte fattat helt hur den nya bloggen funkar än men den verkar bättre än blogg.se iallafall. Det ska tydligen vara lättare att mobilblogga på den nya. Särskilt med iPhone.

Jag håller på att sätta ihop De 10 Frillosofiska budorden som jag schemalagt att läggas upp kl 00:00 1 Januari 2009. Det är små tänkvärda meningar och insikter som jag skivit i min bloggar och inlägg under åren som gått.
Det får bli Sarajevo skotten för min nya blogg.

Hoppas ni kommer gilla den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0