Superhjälte om nätterna

I morgon börjar jag blogga i min  nya blogg
http://frillo.wordpress.com/

Jag sitter alltid upp hela nätterna och chattar. Idag känner jag mig mega trött. Fick sömntabletter av min läkare får att kunna vända tillbaka dygnet. Man skulle ta dem 30-60 minuter innan man ska sova. Nu har det gått 90 minuter och jag börjar bli mega trött. Ska ta en insomningstablett och sova snart.

Jag har egentligen alltid gillat att vara uppe sent om nätterna. Det är så lugnt och skönt då. Fast man får inget gjort på dagarna. Jag borde varit en superhjälte. Fast undrar vad man skulle vilja ha för superkraft? Jag tror jag skulle vilja kunna få andra att tänka så som jag vill att de ska tänka.

Går man in hos en BMW affär så skulle ägaren tycka att jag skulle få en gratis. Skulle jag springa på Halle Berry skulle hon vilja dejta mig. Lika så skulle alla i spicy girls vilja ha sex med mig. Jag skulle ha massa kändisar som städhjälp. Det hade helt klart varit bättre än att vara ekonomiskt oberoende. Man behöver ju inga pengar. Man får allt man vill. Plus att Monica Antonsson hade erkänt att hon egenligen inte ser dåligt, utan bara är en brillgök mentalt och därför har hon glasögon.

Man skulle alltid få sitta i cockpit på alla flygresor, bli framsläppt först i alla köer. Få gratis leveranser till dörren av glassbilen. Sova sked med princessan Madelene, få extra marshmallows i varmchokladen och grannarna skulle alltid vilja g¨å ut med min hund när det regnar.

Vilka superkrafter skulle ni vilja ha, och vad skulle ni göra om ni hade min?

God natt på er alla små lingontroll. Dags att sova. 

I morgon börjar jag använda min nya blogg.
http://frillo.wordpress.com/

Redan 00:00 kommer första inlägget om tekniken fungerar som den ska. Har schema lagt det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0