Bloggsåpa

Det gick visst lite snabbare än jag räknat med.
 
Jag kommer inte länka till hennes blogg eftersom hon var smart nog att först radera allt och sedan blocka mig eller vad hon gjort.  Jag visste ju att hon skulle radera allt tillslut men inte nu. Jag höll just på att spara ner det hon skrivit men han bara spara hennes senaste inlägg skivet i dag innan hon ändrade det. Sen blockade hon mig antagligen. Det är en viktig sak i argumentationer. Spara och skriv ner allt. De kommer slingra sig och försöka förneka saker.

Jag ska sova på saken sen kanske jag publiserar hennes svar till mig och mina 2 kommentarer på hennes blogg.
Det är inte så mycket att gå på men jag kan påvisa vissa motsägningar försök av byte av fokus/boven i dramat. "missförstånd" iallafall låtsade sådana, dåliga ursäkter med vilka hon försöker rättsfärdigar hennes handlande.

Hon skrev atthon inte ville gå vidare med det hela. Det förstår jag.
Men ska nog publisera allt om hon inte ber min vän om en uppriktig ursäkt och lovar att det inte inträffar igen.

Men hon har som sagt raderat allt. Det kanske man ska nöja sig med. För hon har ju bevisligen insett att hon har fel. Eller så är hon rädd att bli anmäld för trackasserier men då finns ju allt sparat på server så det hjälper ju inte henne.

Synd att denna bloggsåpan verkar bli så kort. Det hade varit roligare med en som fortsatt flera dagar. och sedan kunna visa en personlig ursäkt  från henne till den utsatta. Men men. Better luck next time

I'm a winner baby....

Kommentarer
Postat av: Johannes Schander

sv: Jag tycker helt klart att du ska försöka få ihop nått bra :) Politik, humor, sex, kärlek.. Som sagt ordet är fritt och det får även vara nått du skrivit tidigare och publicerat i din blogg. Dikter, texter, ja vad som. :)

2008-12-01 @ 01:57:50
URL: http://schander.wordpress.com/
Postat av: Petra

Håller med dig. Egentligen är de hon som ska be om ursäkt eftersom de var hon som startade hela grejen. Jag försökte lägga ner de samma dag som allt drog igång,men vissa personer är väl såpass envisa och vill trycka ner andra för att må bättre. (:

2008-12-01 @ 11:40:46
URL: http://ologiskt.bloggspace.se/p/profil/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0