Glassförkylning

Jag ser att alla gnäller i bloggar och på forum om att de är förkylda.

Jag tycker såååå synd om er.

För att försöka leva mig in i hur ni har det har så har jag precis ätit en liter glass med massa lakritssås på. Så nu mår jag lite sådär. Och ligger i soffan nerbäddad och fryser som fan, fast jag har massa kläder på mig. Det måste vara något sånt här ni känner. Är t o m lite snuvig.

Fast jag vet ju att jag är varm igen om några minuter. Ja, jag vet, livet är hårt och orättvist ibland. Önskar att ni alla kunde få känna på hur det är att vara Frillo. En sann vinnare i alla lägen. Både charmig, snygg och intelligent. Till er som säger att man inte kan få allt här i livet och att ingen är perfekt säger jag bara "Ni hälsar på mig alldeles för sällan helt enkel." Medans ni knaprar Ipren och snorar så ligger jag med glassförkylning och kollar på Heroes i datorn. Livet är underbart.

Nu måste jag snart in till Hornstull och köpa dietmat åt min lönnfeta katt.
Varför kan han inte vara lönnvältränad som sin husse?

Ta hand om er bröder och systrar. Echinacea är lösningen på ett snabbt tillfrisknande.

//Världens bästa Frillo

Kommentarer
Postat av: suss

Men hallå..jag e också charmig och snygg men intelligent?? 1-0 till dig, för jag e ju inte medlem i mensa som vissa andra herrar är;-)



Du e kaxig, som vanligt=)

2008-10-15 @ 14:39:41
URL: http://rocknroses.blogg.se/
Postat av: grus

din blogg idag får mig o längta tillbaka till bana 2 för några år sen du jag o polisen i malmö frillo i sin prakt du är frillo micke

2008-10-15 @ 21:52:45
Postat av: fanny

hahaha och du skrev en gång att den sanna glädjen inte var skadeglädje?!?

2008-10-16 @ 14:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0