Konstigt ljud

Det har varit något konstigt ljud i min lägenhet då och då. Det piper till ibland väldigt oregelbundet. Jag har itne fattar om det varit utomhus, eller från någon av datorerna. eller från någon av mobilerna. Men nu äntligen hittade jag källan till ljudet.
Jag vill inte berätta vad det var för ljud för det borde man ju listat ut direkt. Jag har väl en bad brain day som vanligt. =)

Nu ska jag iväg och köpa nytt batteri till min brandvarnare snart. Det kan behövas ibland säger de som vet.

Kommentarer
Postat av: suss

Oh mama, vad det brandvarnaren!!! hahahahahahaa.. knäppo, det borde du väl ha hört direkt

2008-10-29 @ 18:07:22
URL: http://rocknroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0