En röst i natten

Jag är en tvätt äkta tv tönt.
Jag har alltid en massa serier som jag följer. Det går före allt. vänner, skola mm =)
Ligger man efter med ett avsnitt med heroes får allt annat vänta de 45 minuterna det tar att titta.
Jag tankar ner väldigt mycket serier.

Cityakuten är min favorit serie. Jag har precis hittat alla 14 säsonger på nätet så nästa vecka ska jag köpa en externhårddisk så man får plats med allt.

Jag hittade även 6 säsonger av fresh prince som jag följt slaviskt när det gick på tv. Både cityakuten och fresh prince följde jag så noga att jag t o m hade ställt alarmet på klockan och mobilen innan det började.

Andra serier jag följer nu är.
Fringe, heroes, oskyldigt dömt. och det okända. Missade det okända igår och har ett nerladdat avsnitt av heroes och Fringe har nog kommit ut med ett nytt avsnitt igen. På något sett är onsdagar heliga. då har de flesta nya avsnitten kommit ut på nätet. Har mycket att titta på  idag.

Cityakuten började jag följa när jag hade ryggproblem och var hemma från jobbet. Jag blev helt besatt.

Andra serier och program jag följt genom åren är

Simpsons.
Vänner
21 jump street
Seinfeld
Twilight zone
Arkiv x
Beck
Wallander
CSI
House
Oprah
Jay Leno
Letterman
Måndagsklubben
Efterlyst
Lost


har säkert glömt någon. Men de jag rabblat up har jag nog sett alla avsnitt av.
Jag kommer ihåg 21 jump street perioden när alla vänner sprang hem från jobbet för det började 16:00.
min bror bodde någon minut närmare mitt jobb än jag gjorde så jag gick alltid upp till honom och tittade.
Arkiv x var heligt också. Inget fick störa. Man svarade inte i telefon eller något när Arkiv x gick.


Vilka är era favorit serier?

Jag hade en konstig/otäck dröm inatt.

Har ni drömt något konstigt i natt? Skriv och berätta.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Måste uppdatera min blogg. En vän påminde mig om en serie jag glömt. "En röst i natten" måste ju nämnas. Shit måste tanka ner den serien om den finns. Den hette "nighthawk" eller "night caller" på engelska va? En röst i natten är en av de bästa serierna som sänds. =)))

Good night America, wherever you are.......

Kommentarer
Postat av: Kerstin

hur kunde jag glömma att nämna simpson! kl åtta på sexan varje dag! =)

2008-10-23 @ 15:06:36
URL: http://carstoned.blogg.se/
Postat av: suss

Vad konstigt att du bloggade om detta för jag hade tänkt blogga om detta ämne, hahah.. hel knasigt ju..

Dallas, falcon crest, V, Melrose place, Twin Peaks, (han radio prataren på 90-talet, jack killian, va??)

Senaste tiden: Sex and the city, Seinfeld..

Nutid: Desperate housewives

Ikväll; A shot of love



Men innan följde man, fångarna på fortet, Robinson och alla andra sådana program ju..



Fast lite dåligt med serier just nu... tex programet på lördagar när dom åker skridsor, vad faen e det för underhållning?? Eller det som gick, lets dance, urtrist...

2008-10-23 @ 18:11:22
URL: http://rocknroses.blogg.se/
Postat av: Frillo

Shit hur kunde jag missa en röst i natten.

Det var ju spöstraff på dem som inte följde den serien. Och så följde man ju V så klart =)

2008-10-23 @ 19:20:45
URL: http://frillo.blogg.se/
Postat av: suss

Ja, jag älskade när han sa - Goodnight america wherever you are..



Midnight caller, heter den på engelska

2008-10-23 @ 20:07:54
URL: http://rocknroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0