F som i Frillo

Jag älskar listor. Snodde denna från fröken Aveberg =)


Gillar du ditt namn, om nej vad skulle du vilja heta?
Nej, Något asiatiskt namn, jag kommer garanterat att byta namn  någon dag, Jag har bytt till Frillo i andra namn redan.

Vilket namn tänkte dina föräldrar ge dig? Dafe som min bror heter tror jag om min pappa hade fått bestämma. Han heter Eghagha i efternamn Så Dafe Eghagha, men det heter min bror som sagt nu i stället.

Har du syskon och vilken tur i ordningen har du? Jag har bara halvsyskon, hela 7 stycken. Plus en kusin som är som min syster. Jag blir nummer 3

Har du ett bra förhållande till dina föräldrar? Nja. Det är väl ganska normalt enligt mig.

Favorit foundation? MAC. Jag har faktiskt smink eftersom jag jobbat som levande skyltdocka i flera år

Favorit mascara? Dior show

Favorit ansiktskräm? Body shop's ansiktskräm för män. Bioterm är bra för killar också

Hur är en perfekt kväll med familjen? Skräpmat och film


Hur är en perfekt kväll för dig själv? Skräpmat, bag in box och hemrullade cigg och internet. Shit vad tråkig jag låter =)


Hur är en perfekt kväll med "gänget"? Middag och whiskyprovning innan man tömmer baren på Krusovice


Kan du umgås med människor som inte är din stil? Ja


Är du nyfiken/foglig eller ifrågasättande av personer som har udda åsikter? Nyfiken


Är du socialt lagd? Ja, har väldigt lätt för att prata med människor


Dricker du mjölk? Ja, alldeles för mycket. Får panik när mjölken är slut


Äter du kött? Ja, fast jag äter väldigt mycket vegetariskt också-

-varför? För att ingen stoppar mig


Favoritdrink? Någon med lime


Har du sett någon födas? Nej, tror inte jag skulle klara det faktiskt. Lite tönt är jag trots allt


Har du sett någon dö? nej


Namn på ev. kommande barn? Nuvarande räknas inte. Alva är ett fint namn

Hur många barn vill du ha? 1-2 om jag ens kommer att skaffa barn, Det är inte helt självklart

Har du fördommar? Ja

Har du levt i ett annat land? Nej

Skulle du vilja bo utomlands? Ja, ligger i planeringsstadiet att flytta till thailand. Det är inte en dröm det kommer bli av. Kommer bo där i minst 6 månader men antagligen ett år och studera.

Brukar du logga in på msn? Varje dag

Har du många blockerade? Massa kåt 50+ kärrningar

Är du ordningsam? Nej, men jag vet vart jag lägger mina saker

Pedantisk? Nej

Bohem? Nja, vet inte, det finns de som ser mig som det. fast är nog inte det igentligen

Vilken inredningstyp är du? I mina drömmar är allt stilrent, Inte massa småprylar framme. Försöker vara trendig

Vilken färg på tapeterna? Vita. fast jag gillar färg, Dyra blanka ska de vara =)

vilka färger går inredningen i övrigt? Vitt svart silver

Favoritmöbel? Gillar mitt köksbord
Har du ätit sushi? Jag hela tiden. Jag gör t o m egen sushi

Något du inte ätit men vill prova?  ormblod, känguru mm mm, Jag har ätit larver kackerlackor. grodor, sniglar, skorpioner. fårmage. gräshoppor mm =)

Fotograferar du mycket? Nej

Vad har du för kamera och är du nöjd? Har faktiskt bara min  mobil  SE k800i.

Ställe du önskar du vore på just nu? Asien

Är du fåfäng? Ja jämfört med många andra killar är jag kanske det

Är släkten värst? Ja helt klart =)

Favorit högtid? Julen

Stämmer ditt stjärntecken på dig? Berätta lite om du kan. Nej jag är oxe men är som en blandning mellan vädur, skorpion och vattuman, mest vädur, hittar inget i oxen som jag kan tycka stämmer på mig

Gick du på dagis? Ja

Var du pojkflicka som liten? Hahaha nej. Varför känns det som att denna listan är till för tjejer =) 

Har du varit allvarligt sjuk? Ja, flera gånger. Just nu har jag en allvarlig sjudom som är dödlig 5-10%

Är du flygrädd? Nej, jag älskar att flyga, min dröm är att bli pilot

Favoritplats utomlands? Koh Pha-ngan, fast inte under fullmoon dagarna
Sämsta resan? Marmaris. Fast jag gillade maten. Så det blir Turkiet igen kanske fast något annat ställe

Afterski eller siesta? Afterski låter lite coolare än det är. Siesta är bättre. Det behöver jag särskilt efter en dag i skidbacken =)
Vad tycker du om skönhetsoperationer? Har man pengar så är det bara att tuta och köra
Kan du tänka dig att göra nån själv? Jag kommer plastic operera mig, det är bara en tidsfråga

Vill du ha kvar kungahuset? Varför inte?

Vad använder du för skor? Skor är heligt för mig. Välvårdade trekking kängor är magiska =)

- jacka? Älskar när det blir kallt och man kan börja använda nya vinter jackan. Jag har 10 st vinterjackor som nästan är nya 

Favoritfärg på kläder? Blått svart brunt


Är du ett märkesfreak? Ja, alla mina kläder är nästan uteslutande från Jack & Jones, fast jag hatar deras skor.


Bästa present du fått? Min 30 års present, Det var överraskninsfest i en helvecka. Varje dag var det antingen middag hos mig eller på någon bra restaurang med vänner och eller familj, varje kväll kl 18:00 skulle jag möta vänner i någon bar som skulle fira mig hela kvällen. En kväll var det bubbel och relax med vänner på hotell och en dag fick jag själv flyga flygplan över jkpg  i en timma. Allt avslutades med en 2 dagars paris resa med boende på lyxhotel.


Presenter  du tycker om att få? Dyra

Vilket är det roligaste sms-et i din inkorg? Har inga. raderar mina sms varje dag. Får kriminellt många sms så det skulle blir fullt annars

Hur ska man göra för att verkligen imponera på dig? Laga en supergod middag och sedan filosofera och ventilera sina gudomligt fina livsfilosofier man lever efter. Prata härliga resminnen man upplevt. och ha totall avsaknad av dåligt självförtroende


Estetisk eller matematisk? Matematisk


Kommentarer
Postat av: suss

Moahaha, du e precis som en oxe ju. Din materialist där;-) Oxar älskar dyyyra saker=)

2008-09-29 @ 22:38:50
URL: http://rocknroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0