Alice - En underbar rockbrutta.

Alice i Idol gjorde kanske inte sitt bästa framträdande ikväll men förra veckan var det annorlunda. Då valde hon att sjunga en av mina absoluta favoritlåtar. Heaven's on fire med Kiss. Jag hatar när någon ska förstöra låtarna man älskar men det gjorde absolut inte Alice
Skit vad bra det blev. Skulle vilja påstå att det var ett av de bästa framträdanden i Idol någonsin.

Trummor, tunga gitarrer, orgel och Alice underbart härliga röst.
Det blev ett mästerverk helt enkelt. 

Hon gjorde det fan bättre än Kiss själva.

Man blir ju helt kär när man hör så underbar sång 






Men Kevin ägde på scenen som vanligt. Särskilt med "If tomorrow never comes" som han tillägnade sin flickvän som satt i publiken. Hon måste vara den lyckligaste människan på jorden. Man ser ju riktigt hur det lyser i ögonen på henne. Allt Kevin gör blir bra. Han kommer inte bli en vanlig föredetta idol kändis. Han kommer slå stort både i Sverige och internationellt om han får fria vingar och inte styrs för mycket av något töntigt skivbolag. Därför ska man rösta fram Alice som vinnare så blir inte Kevin upplåst på något kontrakt där han måste göra som skivbolaget säger.







Jag köper sällan cd skivor. Tankar ner mycket musik. Men jag ska fan köpa både Kevin och Alice skivor när de släpps.


Idol 2008 är ett jävligt bra program.


Till Dafe, Sandra, Rickard och Alexandra som alla befinner sig utomlands säger jag bara, Ni anar inte vad ni går miste om. Hoppas för eran skull att ni har någon som spelar in idol åt er =)

Kommentarer
Postat av: Petra

men den där jävla Johan Palm borde ju förbjudas. usch han är så extremt dålig,fattar inte varför han är kvar.. enda anledningen till att han är kvar är ju bara för att alla små tjejer tycker han är söt. Han ser ju ut som en brud och sjunger som en kråka >_<

2008-11-22 @ 17:17:09
URL: http://xologiskt.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag må gå miste om Idol 2008, men jag har iallafall skräpmat att trösta mig med :P

2008-11-23 @ 07:27:07
URL: http://nyttigiamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0