Bus4you

Sitter och Wlanar på Bus4you, Men har insett att mitt trådlösa bredband är snabbare. Bus4you är bra som fan. Åker alltid med dem om det finns plats. Gillar inte att åka buss fast denna bussen är faktiskt softish. Ska bli roligt att komma till JKPG igen. Det var ett tag sen sist. Det första jag ska göra när jag kommer fram är nog att äta på Evergreen. Fan vad jag saknat det stället.

I dag ska jag bag in boxa med Abby. Abby är min vapendragare och elddans mentor. Han och jag har kåtat upp många brudar med dans på Koh Pha-ngans populäraste diskon. Bla drop in bar på Haad rin där vi uppträdde varje kväll. I helgen kommer vi garanterat planera in nästa Thailands resa. Fast jag vill nog åka under regn perioden och jag misstänker att Abby sticker redan vid jul. Fast å andra sidan stannar har ju ett halvår i stöten så vi hinner nog hooka upp iallafall. Förra gången han jag inte träffa honom. Jag bodde på Kao san road och var mega bakis och skulle flyga hem 23:30 och han kom in med sittt flyg 12:00 och skulle vidare till Railey beach direkt. Jag hade ju bott på railey och eldat på tonsai varje kväll dagarna precis dagarna innan så det kändes tråkigt.

Vi ska elda i helgen. Jag ska öva isolations och lite övergångar bla. Tog med mina Isis poi. De är livsfarliga. och brinner som satan. Ljudet från dem är mäktigt också. Har aldrig sett några bättre eldpoi än Isis. Det är bra tyngd i dem så man får ett skönt softish flow när man eldar.

Jag har lovat Eskil att festa med honom i helgen. Det var länge sedan. Ronja har kanske fest? Amor har kanske fest. Abby har kanske fest. Fröken Aveberg, möter antagligen mig på lördag. Erik vill ta en öl. Mika ska hooka med mig och Abby på lördag. Sörensen bangar aldrig som vanligt när det är bag in box time. Fanny vill fika. Hubbe, Sorin och min mor vill att jag hälsar på. Några andra har lovet att hooka med mig om de går ut. Som det ser ut nu blir det kul. Kanske samlar alla och eldar lite för dem. på förfesten. (och efterfesten, luktar man inte bränt dagen efter har man haft tråkigt).


Nu måste jag kolla film.
Set the world on fire, bröder och systrar.


Kommentarer
Postat av: suss

självklart min vapendragare ska vi se till att vi hinner träffas=)

2008-10-10 @ 11:52:42
URL: http://rocknroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0