Sliver

Hej på er alla monsterdiggare
Shit vilken dag/kväll det blev. Kul som fan

Mådde så där när jag vaknade igår. Gick till Al camo och köpte en kebabtallrik med start sås.
Wonderful. Det är en gudsänd  måltid som vi förärats med i jönköping.

Började bag in boxa lite smått på dagen. Dagen efter är jag alltid så softish och får alltid världens bästa mysfylla.
Mika kom vid 17:00 och vi drack öl och pratade gamla festar minnen. Fan vad mycket hyss man hunnit med i sitt liv. När jag tänker tillbaks på vem jag var för 15 år sedan blir man nästan mörkrädd.

Vi lyssnade på musiken i min dator. Min laptop är min bästa vän. Den har jag alltid med mig. =)

Sen kom mina systrar och deras vänner. Då blev det genast mer party. Vi gick ner och fortsatte förfesten på Enkelt. Det visade sig att min vän på bishops som jag alltid var på whisky provning med har köpt tapeten och kör provningar där nu. Jag saknar verkligen alla provningar i Jönköping.

Sen skulle alla till Sliver. Vi tog 2 taxibilar och min bil tog vägen förbi minuten och sen när vi kom fram var det värsta köerna. Men ni känner ju mig. Jag behöver ju aldrig stå i kö.Jag samlade ihop truppen och fixade in dem. Annars hade ju hela kvällen försvunnit. Jag hatar köer. Det är så typiskt sverige. Utomlands står man ju aldrig i kö för att komma in på haken.

Träffade massa folk där. Men hängde mest med mina systrar. Träffade Muta också. Det var kul. Nu är seglingen så gott som spikad nästa vår. Då blir det Cherbourg - Göteborg Nonstop. Ska bli kul som fan. Vi ska segla dygnet runt och verkligen då in för det denna gången.

Sen tappade jag bort alla på Sliver. Gick runt och letade lite men det är inte lätt att se folk när man är halvblind. Jag hade lite ont igår kväll igen så jag gav upp tillslut och gick hem. Svängde förbi Donken för några cheeseburgare. Börjar nog bli beroende av dem. Jag bor farligt nära donken i stockholm.

Fick ett tips på en lägenhet på drottninggatan i Stockholm. Borde ta den. Personen som hyr min lägenhet Jönköping flyttar ut efter nyår så jag måste hitta en som vill hyra den. Han som har lägenheten på drottning gatan behöver en lägenhet i Jönköping så det löser dig nog.

Fattar inte att alla säger att det är svårt att få lägenhet i stockholm. Visst första handskontrakt är ju inte helt lätt men jag har redan fått 2 erbjudanden om första handskontrakt och något är kanske på g. Sen har jag fått massa erbjudanden på att bo i andra hand. Till alla er som väntar på att jag ska komma hem säger jag.
Sluta vänta. Jag kommer nog itne hem igen. Jag trivs i Jönköping men nu är mitt hem i Stockholm.

Nu ska jag knarka, mina armar värker. Har inte tagit min medicin än men när det dags känner jag.

Åker till Stockholm vid 18:00 ikväll.
Jag har haft kul. Jag har världens bästa vänner.
Jag är glad

Sol ute
sol inne
sol i hjärtat
sol i sinne =)

Nu ska jag titta trasan apanson och banane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0