Jönköpings kungligaste blogg

Nej, det är inte min blogg jag talar om. Den är ju helt knarkad efter att jag började medicineras.

Nej, Jönköping blåblodigaste blogg tillhör fotografen Schander
http://schander.wordpress.com/





Jag ska trappa ner på min medicinering om en månad. Sen kommer jag börja skriva samhällskritiska filosofiska bloggar igen som jag gjorde fram t o m 2007. Ni som inte vill läsa om mitt tragiska tablettdrogade liv kan ju läsa Schanders blogg i stället.

Ni som inte läst hans blogg. Vänta tills det blir fredag. Köpa en flaska rött och sätt er framför datorn och njut. Rödvin och Schanders blogg är ett perfekt recept på en lyckad fredagskväll om det är första gången man läser bloggen. Han uppdaterar den ofta så om ni liksom alla andra kommer gå in på den flera gånger om dagen så skippa rödvinet. För hälsans skull.
Den är lika bra iallafall =)


Schander du är kungen.

Kommentarer
Postat av: suss

Jag gillar iaf din tragiska tablettdrogande blogg om du bara uppdatera lite mer=)

2008-10-26 @ 18:50:19
URL: http://rocknroses.blogg.se/
Postat av: Pia

hahaha frillo, detta är bara "so you".

lav ya!!!

2008-11-13 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0